FAQ
Online via Roboticket of in onze fan/ticketingshop.
Let op! Als je een ticket gaat kopen bij de fanshop, neem de identiteitskaarten of een foto van de identiteitskaarten van iedereen waarvoor je een ticket gaat kopen mee.
Klik hier op de video of volg het stappenplan.
Stap 1:
Registreer (als je nog geen account hebt) of log in.
Stap 2:
Selecteer de wedstrijd die je wilt bekijken.
Stap 3:
Kies de plaatsen die je wilt (enkel de plaatsen die blauw kleuren, kunnen gekozen worden).
Stap 4:
Geef de resterende gegevens in.
- Koppel je eigen account aan het ticket door op ‘Assign’ te klikken en dan jezelf aan te duiden.
Stap 5:
Ga naar betaling en rond je aankoop af.
- Klik op ‘Summary’.
- Ga akkoord met de voorwaarden.
- Kies je betaalmethode en rond de betaling verder af.
Klik hier voor de video of volg het stappenplan.
Stap 1:
Registreer (als je nog geen account hebt) of log in.
Stap 2:
Selecteer de wedstrijd die je wilt gaan bekijken.
Stap 3:
Kies de plaatsen die je wilt (enkel de plaatsen die blauw kleuren, kunnen gekozen worden).
- Selecteer hierbij het aantal plaatsen dat je effectief nodig hebt (als je met 4 personen wilt komen, selecteert u vier stoelen).
Stap 4:
Dubbelcheck of het aantal tickets dat je nodig hebt, weergeven is.
Eerst moet je jezelf de vraag stellen: Heeft de persoon waarvoor ik een ticket wil kopen al een account?
- Ja: Vul de klantennummer of e-mailadres in, bij het ticket dat je wilt koppelen aan het account. (Klik hier voor de video)
- Nee: De persoon die je wilt koppelen heeft nog geen account, volg dan onderstaande stappen of klik hier voor de video.
- Stap 1: Druk op ‘assign’.
- Stap 2: Klik vervolgens op ‘+ add user’.
- Stap 3: Vul de gegevens in (naam, voornaam en geboortedatum zijn verplicht).
Let op! Elk ticket moet gekoppeld worden aan een specifieke gebruiker. Als je dit dus voor meerdere personen doet, moet je deze stappen elke keer overlopen en verschillende e-mailadressen gebruiken!
Let op! Elk ticket/abonnement moet op naam staan van de persoon die het ticket/abonnement zal gebruiken om het stadion binnen te komen.
Wanneer je de foutmelding krijgt dat je al een ticket hebt op jouw naam wil dat wellicht het volgende zeggen:
- A) Je hebt meerdere tickets in de transactie op jouw naam gezet. Je kan maar 1 ticket kopen op jouw naam door de nieuwe beveiligingsregels. De andere tickets zul je dus moeten koppelen aan de personen die dit effectief gaan gebruiken. (Bekijk vraag: hoe koop ik een ticket voor iemand anders)
- B) Je hebt in een vorige transactie al een ticket op jouw naam gekocht voor die wedstrijd. De tickets die je dan van plan bent om te kopen zullen gekoppeld moeten worden aan een andere persoon.
De voordelen van vrienden en familie te koppelen aan elkaar is dat je makkelijk meerdere tickets en abonnementen samen kunt afrekenen en zo ook verschillende plaatsen naast elkaar kunt selecteren.
Voorwaarden:
- 1 ticket per e-mailadres/account.
- Zorg voor een volledig ingevuld profiel: Alle gegevens inclusief adres, telefoonnummer en land dienen hiervoor ingevuld te zijn.
HOE KOPPEL IK NU MIJN ACCOUNT AAN VRIENDEN EN FAMILIE?
Klik hier voor de video of volg het onderstaande stappenplan.
Stap 1:
Surf naar de KVC Westerlo Ticketpagina.
Stap 2:
Klik rechtsboven op je naam en vervolgens druk je op ‘Your account’.
Stap 3:
Scrol naar onder tot de sectie ‘Friends and Family’ opduikt. Druk op ‘Add friend’ en vul daarna het e-mailadres van je vriend in op de plaats ‘Autogenerated’. Klik vervolgens op de gele knop.
Stap 4:
Gelukt? Nu is het de beurt aan jouw vriend of familielid om in te loggen op de KVC Westerlo Ticketpagina. Onder ‘Your account’ kan je vriend of familielid je vriendschapsverzoek bevestigen.
KLAAR: Jullie accounts zijn nu gekoppeld en jullie kunnen voor elkaar aankopen doen.
De voucher kan ingewisseld worden in het ticketingplatform: Roboticket van KVC Westerlo, hierbij als voorwaarde dat deze een unieke code heeft. Is dit niet het geval is het enkel mogelijk om deze om te wisselen via de fan/ticketingshop.
Klik hier voor de video of volg het stappenplan hieronder voor de voucher in te wisselen op Dotcom.
Stap 1:
Registreer (als je nog geen account hebt) en log in.
Stap 2:
Selecteer de wedstrijd die je wilt bekijken.
Stap 3:
Kies de plaatsen die je wilt (enkel de plaatsen die blauw kleuren, kunnen gekozen worden).
Stap 4:
Vul bij het ticket in de ‘User promo code’ de code in. Deze staat op de voucher zelf.
Stap 5:
Geef de resterende gegevens in.
- Koppel je eigen account aan het ticket door op ‘Assign’ te klikken en dan jezelf aan te duiden.
Stap 6:
Ga naar betaling en rond je aankoop af.
- Klik op ‘Summary’ en daarna op ‘Finish Transaction’.
Je kan je geld altijd zelf opladen via de KVC Westerlo app of dit laten doen tijdens de openingsuren in de fan/ticketingshop. Tijdens de match kan je dit wel niet via de fan/ticketingshop, maar zijn er verschillende oplaadpunten voorzien waar je jouw geld op jouw kaart kan zetten.
Vanaf dit seizoen wordt het geld op jouw abonnement niet meer automatisch overgezet naar het volgende abonnement. Als je dit wel wenst, kan je altijd even langskomen hiervoor bij de fan/ticketingshop.
Als je jouw abonnement niet wilt verlengen voor volgend seizoen, kan je nog altijd jouw oude abonnementskaart (met jouw geld erop) gebruiken om iets te eten en drinken als je nog eens langskomt. Je saldo blijft dus altijd geldig.
De Uitpas is een voordeelkaart voor verassende vrije tijd buitenhuis voor mensen in armoede. Zij hebben hiermee recht op het kansentarief van onze tickets.
Bent u in het bezit van een UITpas? Dan kan je aan een voordelig tarief tickets aankopen. Je kan hiervoor langskomen in de fanshop met deze kaart.
Voor meer informatie omtrent de uitpas (waar te kopen en activeren), klik hier.
Nee, dit doen wij niet.
De combiregeling heeft betrekking op hoog risicowedstrijden. Hiervoor gelden volgende maatregelen:
- Op uitwedstrijden kunnen tickets enkel aangekocht worden via onze geregistreerde supportersclubs. Je kan geen tickets ter plaatse aankopen. Meer info over de supportersclubs vind je hier.
- Eigen vervoer naar het stadion is niet toegestaan en je dient mee met de bus te reizen van een supportersclub.
Als je tickets alleen voor jezelf koopt, kan je deze terugvinden op Roboticket, jouw eigen e-mail en op de app.
Koop je tickets voor andere mensen die een account hebben dan kunnen zij deze terugvinden op hun eigen account.
Koop je tickets voor andere mensen die geen account hebben dan staan hun tickets op jouw account en e-mailadres.
Via deze link kan je de contactgegevens van de geregistreerde supportersclubs vinden met de plaats en uren van waar en wanneer de bus vertrekt voor de wedstrijd.
Je hoeft geen lid te zijn van een supportersclub om mee te gaan met de uitwedstrijden.
Bij verlies kan je op vertoon van je ID een nieuw abonnement laten afdrukken in onze fan/ticketingshop. Dit brengt een administratieve kost van €5 met zich mee.
Stond er geld op de betaalkaart of het abonnement, dan kunnen wij dit bedrag overzetten naar je nieuwe kaart.
! Let op: Dit kan enkel als je nog in het bezit bent van het betaalkaartnummer (deze bevindt zich op de achterzijde en start met 01) van de verloren kaart.
Deze kan je bekijken in de KVC Westerlo app of tijdens een wedstrijd kan je dit zien op elke kassa in het stadion.
Ga naar de hoofdingang, vertel het probleem aan het secretariaat en dan helpen wij je verder.
Klik op deze link voor meer informatie en volg de instructies.
Ja, je krijgt normaal gezien altijd een bevestigingsmail met hierin een E-ticket. Download deze wel voordat je naar het stadion komt, want er is soms sprake van WIFI-problemen.